söndag 30 januari 2011

Vem sade att sysselsättning skulle vara enkelt

Phoenix: Matte, matte, matte, matte..
Matte: Mmm...
Phoenix: MattemattemattemattematteMATTE!
Matte: Jag hör dig killen, vad vill du?
Phoenix: Jag har tråååååkigt!
Matte: Okej, ska vi leka lite då?
Phoenix: Vad fan håller du på med?!
Matte: Vaddå? Du gillar ju den här leksaken?
Phoenix: Menåh! Du fatter ju ingenting!
Matte: Nähä, skit i det då

Phoenix: Matte, matte, matte, matte, matte..
Matte: Sluta gräv på min fot tack
Phoenix: Men du lyssnar ju inte!
Matte: Gör jag väl, men du säger ju inget annat än "matte" heller
Phoenix: Gör jag visst det!
Matte: Jasså? Jaha, vad är det då?
Phoenix: Jag är uttråkad!
Matte: Jaha, vad ska vi göra åt det då?
Phoenix: Inte tusan vet jag, det är ditt problem
Matte: Ursäkta? Det var inte jag som var uttråkad..
Phoenix: Jag är U-T-T-R-Å-K-A-D!
Matte: Och?
Phoenix: Gör något åt det!
Matte: Well.. Vill du gosa?
Phoenix: Är du dum i hela huvudet eller?!
Matte: Nähä, inte det..

Phoenix: *gräver ännu mer på mattes fot*
Matte: Men sluta din pestråtta!
Phoenix: När du sysselsätter mig!
Matte: Vill du gå på upptäcktsfärd i sängen?
Phoenix: Neeeej!
Matte: Ut på promenad?
Phoenix: Nej, du är dum
Matte: MEN VAD VILL DU GÖRA DÅ?!
Phoenix: Ditt problem
Matte: Inte jag som har tråkigt här
Phoenix: Okej, då blir det ditt problem...
Matte: Men illerjävel, ge fan i att bitas!
Phoenix: Told 'ya!
Matte: Varför skaffade jag inte vandrande pinnar i stället?
Phoenix: För att du är dum i huvudet
Matte: Måste vara så, måste verkligen vara så

1 kommentar:

  1. Hahaha jag känner såväl igen mig vad ska man säga!? Kommentarer egentligen överflödiga!

    SvaraRadera