måndag 14 november 2011

The noble art of manipulation

Aviendha: Ge mig godis!
Matte: Nej.
Aviendha: Du måste!
Matte: Jasså? Varför om jag får fråga?
Aviendha: För att jag är störst, bäst och vackrast såklart!
Matte: Ursäkta?
Aviendha: You heard me.
Matte: Beg to differ. Du väger 600g...
Aviendha: 660g faktiskt!
Matte: ...vilket ändå är en riktigt låg vikt för en illerhona.
Aviendha: Humpf
Matte: Bäst vette tusan heller, häromdagen ramlade du ju ur soffan...
Aviendha: Jag var trött!
Matte: ...och misslyckades med att sno mössen Camaro lagt på hyllan bakom                        DVD-spelaren.
Aviendha: Fusk!
Matte: Nope, inte bäst helt enkelt.
Aviendha: Humpf!
Matte: Vad gäller vacker så kan jag inte dra mig till minnes att du kom hem med en                   Best in Show heller.
Aviendha: Husse säger att jag är vackrast, så det så!
Matte: Klart han säger, du har ju honom lindad runt en klo.
Aviendha: Jag har visst det va?
Matte: Jepp.
Aviendha: HUUUSSEEEE!! Matte är dum, ge mig godis, NU!
Matte: Du är en ond liten manipulerande pestråtta, vet du det?
Aviendha: Hey, det fungerar ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar