torsdag 5 januari 2012

Snorig mus

Nu är sekreteraren (aka. matte) på benen igen efter domedagsförkylningen från helvetet. Tyvärr så verkar två av männen i huset ha tagit över den, och som det verkar så förvaltar dom den väl.

Phoenix: ATJOOO!!
Matte: Prosit?
Phoenix: Jaa-aa!
Matte: Ajdå, är det så illa?
Phoenix: Jag är däppt i bosen..
Matte: huh?
Phoenix: ..å bassa sbnor!
Matte: Täppt i nosen och massa snor?
Phoenix: Ja-a! *atjoo!*
Matte: Yuäk, du snorar på hela mig!
Phoenix: Kab inte hjälba det, kab inbte amndas.
Matte: ....
Phoenix: Vill brata bmed husse
Matte: Vad ska du prata med honom om?
Phoenix: Han är bem emda som förstår mig i bmin plåga.
Matte: Justja, karlar och deras förkylningar menar du. Kommer känsligheten med Y-                kromosomen?
Phoenix: *Atjoooo!*
Matte: Gå och lägg dig och vila du
Phoenix: Ja-a, i bmin favoritpuff!
Matte: Men den har inte hunnit torka än
Phoenix: Bet skiter bjag bullständit i!
Matte: Jag ser det vännen, jag ser det..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar