tisdag 1 februari 2011

Pip & kiv

Illrarna har fått ett prasselrör som var hyffsat uppskattat. Min nattsömn var dock inget fan, dels för att de springer och gräver i det men mest för det där enerverande pipandet, gnyendet och skällandet det framkallar.

Killarna vill ju egentligen leka med varandra, men det är precis som att de kommer på att de måste slåss av ren princip så då går leken över i slagsmål i stället. Som tur är så är de ganska så milda mot varandra, tror det mest är för sakens skull, men Camaro är den mest verbala iller jag haft i mitt hem vilket gör det hela olidligt kl. 04.23.

Addera sedan Camaros långsurhet och Phoenix oförmåga att se mellan tassarna med dumhet, då får du en duration av härligheten som i sig utklassar själva händelsen i jobbighet.

I natt hann vi med 2*25min mellan 01.30 och 06.15. Sedan var de så generösa att de tog ett tredje pass nu såhär till frukost. De är inte mina favoritbarn dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar